keskiviikko 2. elokuuta 2017

Iltacocktailini

Huomenta ja samalla tervehdys täältä Perämerenpohjukasta. Eilen saimme nauttia tosi ihanasta, aurinkoisesta ja lömpöisestä ilmasta, toivottavasti vielä tänäänkin. Varsinaisia hellepäiviä ei tällä seudulla ole varmaan ollut niitä viittäkään, ehkä kaksi tai kolme.
Ei ollut kyllä tarkoitus ilmoista kirjoitella vaan tästä iltacocktailistani, johon olen jäänyt kiikkiin.
Jonkun lehden terveyspalstalta luin tästä terveysjuomasta ja päätin kokeilla kun luvattiin sen antavan paljon hyviä tuntemuksia😏!
Juoma sisältää sitruunaa, tuoretta kurkkua, persiljaa ja inkivääriä.  Maku on sanoin kuvaamaton, mutta jotenkin siihen jää koukkuun ja haluaa seuraavana iltana lisää....
kahden viikon kokeilun jälkeen en vielä osaa muuta sanoa kuin, että hyvältä tuntuu koko kropassa ja jatkan ainakin vielä toiset kaksi viikkoa, niin sitten tiedän luvatuista vaikutuksista vielä enemmän.
Mukavia elokuisia päiviä toivottelen.

8 kommenttia:

  1. Olen itsekin tuota tehnyt ja maku ei ollut mikään herkullinen mutta juotua se tuli:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, mutta makuun jää jollain tavalla koukkuun ja sitten yhtäkkiä maku muuttuu hyväksi.

      Poista
  2. Mielenkiintoista kuulla lisää kahden viikon päästä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt olen hörppinyt iltajuomani lähes 4 viikkoa ja sen olen huomannut, että olen energisempi ja aineenvaihdunta pelaa hyvin. Jatkan juoman nauttimista niin kauan kuin omassa yrttilaatikossani persiljaa riittää....

      Poista
  3. Mielenkiintoista, kuulostaa aika hurjalta tuo tarvikkeet siihen. Kerroppa lisää ..josko pitäisi kokeilla kun jostain olisi "virtaa" virkeyttä löydettävä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juomaan laitetaan 1 kurkku, 1/2 sitruunan mehu, 1 tl inkiväärijauhetta ja nippu persiljaa. Suositellaan juomaan iltaisin, ennen nukkumaan menoa. Olen energisempi ja nyt olen tykästynyt myös juoman makuun. Kokeile vaan

      Poista
  4. persiljalla ja inkiväärillä monia terveysvaikutuksia, joten uskon iltadrinksusi olevan oikein hyväksi!

    VastaaPoista
  5. Kyllä juoma on hyväksi kropalleni, olen energisempi ja aineenvaihdunta pelaa. Odottelen vielä vaikutusta nivelrikko-särkyihin.

    VastaaPoista